2009-06-13

Layout med snöfall

Här är en layout sen i våras då det snöade som sjutton. Jag följde dagen genom vardagsrumsfönstret med min kamera och till kvällen tog jag denna bild. Jag har bl.a. använt:
  • Rayher Hobby's prickiga papper till etiketten
  • Rutigt papper från en stack som jag inte minns märket på
  • Champagnefärgad sidenband från Panduro
  • Snöflingepaljetter från Lagerhaus
  • Stämplar (Nightingale) från Inque Boutique
  • Brun akrylfärg duttat genom punchinella
  • Distress Inks (Rangers) - Walnut stain och Spiced marmalade (som chalk)
  • Clearstamps Alfabet
  • Svart embossingpulver (i hörnet på etiketten)
  • Crackle accent (Ranger) på bokstäverna som jag skrivit och klippt ut via datorn på orange papper.
  • Dekorband med snöiga detaljer från Lagerhaus
En rulle gjord av en bit av en sida i en tidning Crackle accent på bokstäverna Brun akrylfärg genom punchinella Öljetter som prickar över Ö Distress ink - Bruched Conduroy, Walnut stain och Spiced marmalade /// Enjoy - Rockajill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar